Ahad, 22 Mei 2011

Sinar Harian :: Suara Cakna Anda


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Sinar Harian :: Suara Cakna Anda


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Video sex Anwar...banyak lagi yang belum di dedahkan..

Posted: 21 May 2011 05:00 PM PDT

Video sex Anwar...banyak lagi yang belum di dedahkan..

Hanya tunggu masa yang sesuai sahaja segala kebusukan Anwar akan di bongkar agar rakyat tahu siapa sebenarnya Anwar.Kalau ditafsir dari kenyataan terbaru Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein mengenai isu video seks pasti Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak boleh tidor nyenyak sehingga segalanya belum terbongkar habis secara terperinci.

Buat sementara waktu tiada siapa boleh menyekat Ketua Umum PKR itu dengan 'lawak' dan lakonanya seolah beliau tidak ada kaitan langsung dengan lelaki dalam video itu.

Sebagai Menteri Dalam Negeri,Hishamuddin andaian yang dapat dibuat ialah tentunya beliau tahu banyak maklumat hasil siasatan rapi polis keatas kes itu.

Ini lebih-lebih lagi beliau telah menyaman Anwar kerana mengaitkannya dengan video itu. Bukan itu sahaja malah Anwar mendakwa polis cawangan khas turut terlibat.

Lojiknya kedua-dua Hishamuddin dan PDRM perlu membersihkan nama masing-masing dari dakwaan serius seumpama itu yang boleh menjejaskan kredibiliti ,mereka..

Menteri Dalam Negeri itu nampaknya tidak goyang langsung ketika menjawab soalan wartawan mengenai isu berkenaan selepas merasmikan mesyuarat perwakilan Umno bahagian Seremban Sabtu.

Katanya, mahkamah akan mendedahkan kebenaran dan menjawab semua persoalan rakyat berhubung isu yang menyelubungi video seks itu.

Beliau berkata ramai ingin mengetahui perkara sebenar mengenai video itu dan ada yang mempertikaikan kredibiliti pihak yang melakukan siasatan, namun pendedahan mengenainya tidak boleh dilakukan.

"Kita sudah belajar, apa yang kita buat, ia akan diputarbelitkan jika didedah terlalu awal.

"Orang ramai akan dipengaruhi oleh kempen-kempen yang tidak munasabah dan akhirnya kebenaran itu tenggelam kerana persepsi yang ditanam oleh pihak-pihak yang ada kepentingan," katanya.

Hishammuddin berkata laporan mengenai siasatan itu telah dihantar kepada Peguam Negara.

Apapun ini semua juga belum lagi ambil kira pendedahan yang lebih terperinci bakal dibuat oleh trio Datuk T,khususnya Datuk Sharzly Eskay Abdullah yang wajahnya turut kelihatan dalam video itu.

Anwar hanya boleh bermain dengan kata-kata tetapi hakikatnya video aksi itu ada.Jangan lupa banyak cerita disebaliknya yang pasti menyusul bila timbul keperluan undang-undang kelak.

Siapa tahu Anwar sendiri mungkin tahu semua kemungkinan itu.Oleh itu tidak menghairan beliau jenuh 'pusing keliling' satu negara kebelakangan ini untuk cuba memintas persepsi yang hangat menjalar tentang video itu.

Hakikatnya apa sekalipun usaha perang sarafnya...akhirnya nanti fakta tetap fakta


Dipetik daripada blog kamalfarsya

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Semakan semula harga subsidi gas sudah lama tertangguh

Posted: 21 May 2011 05:00 PM PDT

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

  • Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
  • If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
  • Click the Back button to try another link.

Technical Information (for support personnel)

  • Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
  • Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.
Kredit: www.sinarharian.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Sinar Harian

Copyright 2010 All Rights Reserved