Isnin, 27 Jun 2011

Sinar Harian :: Suara Cakna Anda


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Sinar Harian :: Suara Cakna Anda


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Sasar tingkat pendapatan

Posted: 26 Jun 2011 05:00 PM PDT

Sasar tingkat pendapatan HeiTech Padu Bhd menetapkan sasaran untuk meningkatkan pendapatan perniagaan antarabangsanya daripada empat peratus tahun lalu kepada 15 peratus keseluruhan pendapatan kumpulan dalam lima tahun akan datang.

Pengerusi Eksekutifnya, Datuk Mohd Hilmey Mohd Taib berkata, pihaknya merancang untuk meningkatkan pendapatan daripada perniagaan antarabangsa dengan meneroka selanjutnya peluang-peluang di peringkat antarabangsa dalam rantau Asia Pasifik .

Pada masa ini katanya, syarikat itu telah memperluas perniagaannya Indonesia, Sri Lanka, United Kingdom, Australia, New Zealand dan Dubai.

EFTRA jadi pilihan kontraktor Melayu

Posted: 26 Jun 2011 05:00 PM PDT

EFTRA jadi pilihan kontraktor Melayu EFTRA Marketing Sdn Bhd menandatangani memorandum persefahaman (MoU) dengan Persatuan Kontraktor Melayu Malaysia (PKMM) berhubung pelantikannya sebagai pembekal pilihan.

Pengerusi Eksekutif Kumpulannya, Datuk Wira SM Faisal SM Nasimuddin berkata, pemilihannya sebagai pembekal pilihan persatuan itu akan terus mengukuhkan syarikat sebagai pembekal bahan binaan utama oleh semua pemaju.

Menurutnya, EMSB membekalkan bahan binaan lebih tiga tahun kepada syarikat sekutu, NAZA TTDI serta projek swasta dan awam yang lain.

Kredit: www.sinarharian.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Sinar Harian

Copyright 2010 All Rights Reserved