Khamis, 20 Oktober 2011

Sinar Harian :: Suara Cakna Anda


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

Sinar Harian :: Suara Cakna Anda


Full content generated by Get Full RSS.Full content generated by Get Full RSS.

Pestariang dapat kontrak di Timur Tengah

Posted: 19 Oct 2011 05:00 PM PDT

Pestariang dapat kontrak di Timur Tengah Prestariang Bhd berjaya meraih kontrak selama tiga tahun bernilai AS$750,000, yang merupakan kontrak pertamanya di Timur Tengah, melalui anak syarikat milik penuhnya, Prestariang Systems Sdn Bhd.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Dr Abu Hasan Ismail berkata, syarikatnya menandatangani perjanjian dengan Knowledge Point Educational Consultant, LLC, sebuah firma pendidikan dan perundingan yang berpangkalan di Abu Dhabi, untuk melaksanakan program Etika Siber yang berasaskan projek dalam pasaran Emiriyah Arab Bersatu (UAE)," katanya.

Banjir di Thailand jejas kilang D’nonce Technology

Posted: 19 Oct 2011 05:00 PM PDT

Banjir di Thailand jejas kilang D'nonce Technology Banjir di Ayutthaya, Thailand, menjejaskan kemudahan pembuatan anak syarikat D'nonce Technology Bhd, ISCM Technology (Thailand) Co Ltd (ISCMT) di Kawasan Perindustrian Navanakorn, baru-baru ini.

Terdahulu D'nonce Technology mengumumkan yang sebuah lagi kemudahan pembuatan ISCMT, di Kawasan Perindustrian Rojana, juga terjejas oleh banjir itu.

"Kemudahan pembuatan di kawasan perindustrian Navanakorn pada dasarnya terlibat dalam pemasangan komponen pemacu cakera keras," katanya dalam satu kenyataan kepada Bursa Malaysia di sini.

Kredit: www.sinarharian.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Sinar Harian

Copyright 2010 All Rights Reserved